Умова повернення і обміну
Політика повернення товару та грошей
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, повернути товари за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну/повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів":
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.
Обмін товару належної якості проводиться:
якщо він не збирався і не використовувався;
- якщо збережено заводське пакування (оригінальне пакування);
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
Зверніть увагу, що поверненню не підлягають:
- товари для особистого гігієнічного користування;
- корсетні вироби.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару належної якості:
а) Товар має бути повністю укомплектований (як і Ви його отримали)
б) Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів.
в) Дотримання товарного вигляду (товар не збирався та не використовувався)
Перед повернутим товар необхідно обов'язково зв'язатися з продавцем консультантом для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або в магазин.
З товаром у коробці (товар у відділенні перевізника упаковується у плівку або у фірмову коробку перевізника) відправляється товарний чек, виданий при купівлі (у ньому вказана дата продажу, найменування товару та ціна)
При отриманні нами повернення він оглядається і після цього здійснюється повернення коштів протягом 3 днів після отримання товару.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару не належної якості:
Перед відправкою зв'яжіться з продавцем консультантом по телефону або надішліть листа на електронну пошту, які вказані на сайті на сторінці контакти.
Якщо проблему було виявлено під час огляду у відділенні транспортної компанії, то повернення замовлення оплачуємо ми.
Якщо проблему з товаром виявлено поза відділенням транспортної компанії, то повернення оплачує покупець. Товар вирушає до сервісного центру і співробітники центру дають висновок (протягом 5 робочих днів) причин поломки товару. Якщо виявлено заводський шлюб, то доставку нового товару ми оплачуємо. якщо сервіс центр робить висновок, що товар прийшов за придатність з вини покупця, товар ремонтується і відправляється за рахунок покупця.
Є перелік товарів, які не підлягають поверненню навіть якщо вони належної якості
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Детальніше: https://mirzdorov.in.ua/ua/return_policy